Indlæser...
REKLAMATION - Betingelser

Klager og Betingelser - REKLAMATION

KONTAKT OS PÅ FESTDAGEN!

Der er begrænset reklamationsret på fødevarer, da disse har en naturlig holdbarhed, og evt. reklamationer skal foregå på leveringsdagen pr. telefon eller email. Tlf. 72302005 eller info@kokkensbuffet.dk

REKLAMATION AF FØDEVARE

Mangler/fejl meddeles straks til KOKKENS BUFFET på tlf. 72302005 eller pr. Email til info@kokkensbuffet.dk.

Reklamation over fejl og mangler, bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen med chaufføren. Det er DIT ansvar, at gennemgå hele ordren. Gennemgå altid med chaufføren, at du har fået det rigtige antal retter, skåle og fade. Undersøg om det stemmer overens med fakturaen – Husk du selv skal tjekke maden i termokasserne.

Det er dit ansvar, at gennemgå hele ordren også det i termokasserne. Du skriver under på, at hele ordren er gennemgået og komplet ved levering på festdagen.

Du fraskriver dig dine reklamations rettigheder såfremt du fravælger gennemgang af maden med chaufføren. Vi forbeholder os ret til at efterlevere nye varer, så festen kan fortsætte uden større forsinkelser.

Vi refunderer købsprisen på den ret med fejl eller mangler hvis EFTERLEVERING ikke lader sig gøre. Alternativ kan vi tilbyde et afslag i prisen, hvis du ønsker at beholde produktet trods fejlen.

Vores personale kan træffes på telefonen 72302005 indtil den sidste levering, så forsøg ALTID at ringe på festdagen hvis der er noget. Vi hjælper også gerne med at løse evt. problemstillinger omkring håndtering af maden eller med gode råd.

Vi forbeholder os ret til at løse situationen og efterlevere evt. manglende varer eller håndtere fejl på leveringsdagen, så alt foregår som aftalt, så festen får det bedste udfald.

 

REKLAMATION EFTER FESTEN - Klager og Betingelser

Vi ønsker altid at levere den bedst mulige oplevelse og står klar til at hjælpe, hvis noget ikke lever op til forventningerne. For at kunne behandle en eventuel klage, beder vi dog om, at følgende betingelser er opfyldt:

  • Kunden skal have forsøgt at kontakte os på selve dagen, hvis der opleves problemer med leveringen eller maden.

  • Dokumentation i form af billeder eller lignende skal kunne fremlægges, hvis maden ikke lever op til det aftalte.

  • Retten skal som udgangspunkt gemmes, så vi har mulighed for at vurdere eventuelle fejl eller mangler.

  • Vi forbeholder os ret til ikke at behandle henvendelser, hvor der udvises truende adfærd, eller hvor der stilles urimelige krav som fx krav om kontant kompensation uden dokumentation.

Vi behandler alle henvendelser med respekt og forventer det samme i retur – så finder vi som regel altid en løsning.

Er din reklamation på baggrund af smag og behag, ikke indfriet forventning, høre vi også meget gerne fra dig. Din feedback er meget vigtig for os.

VIGTIGT...

Al dialog med vores personale bør ske i en god og konstruktiv tone. Vi vil gøre alt hvad vi kan, for at hjælpe dig. Reklamationer over fejl og mangler, der modtages efter festdagen, vil blive håndteret efter gennemgang med køkkenchefen i den aktuelle afdeling. Vi bestræber os på, at behandlingstiden bliver så kort som det er fagligt muligt.

Der er ingen produkter, der matcher dit valg.

Leveringspriser

Landsdækkende Diner Transportable -

Mad ud af huset

Kontakt os

 

Kontakt kundeservice

på tlf: 72 30 20 05