AKUT HJÆLP - REKLAMATION
REKLAMATION AF FØDEVARE
KONTAKT KOKKENS UFFET STRAKS - PÅ FESTDAGEN!
Der er begrænset reklamationsret på fødevarer, da disse har en naturlig holdbarhed, og evt. reklamationer skal foregå på leveringsdagen pr. telefon eller email.
Mangler/fejl meddeles straks til KOKKENS BUFFET på tlf. 72302005 eller pr. Email til info@kokkensbuffet.dk.
Reklamation over fejl og mangler, bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen med chaufføren. Det er DIT ansvar, at gennemgå hele ordren. Gennemgå altid med chaufføren, at du har fået det rigtige antal retter, skåle og fade. Undersøg om det stemmer overens med fakturaen – Husk du selv skal tjekke maden i termokasserne.
Du fraskriver dig dine reklamations rettigheder såfremt du fravælger gennemgang af maden med chaufføren. Vi forbeholder os ret til at efterlevere nye varer, så festen kan fortsætte uden større forsinkelser.
Vi refunderer købsprisen på den ret med fejl eller mangler hvis EFTERLEVERING ikke lader sig gøre. Alternativ kan vi tilbyde et afslag i prisen, hvis du ønsker at beholde produktet trods fejlen.
Vores personale kan træffes på telefonen 72302005 indtil den sidste levering, så forsøg ALTID at ringe på festdagen hvis der er noget. Vi hjælper også gerne med at løse evt. problemstillinger omkring håndtering af maden eller med gode råd.
Vi forbeholder os ret til at løse situationen og efterlevere evt. manglende varer eller håndtere fejl på leveringsdagen, så alt foregår som aftalt, så festen får det bedste udfald.
REKLAMATION EFTER FESTEN
Har du en reklamation på en varer, og henvender du dig først flere dage efter festen, kan du ikke nødvendigvis gøre dit krav gældende på en kontant refundering. For at vi kan behandle din reklamation, skal vi skal se et billede eller have produktet retur til gennemgang.
Har du ikke nogen dokumentation på din reklamation, undersøger vi gerne med vores køkken samt med vores andre kunder om de har samme opfattelse eller oplevelse som bekræfter din reklamation. Det vil give os mulighed for at behandle din sag, så du har mulighed for at gøre et krav gældende uden dokumentation.
Er din reklamation på baggrund af smag og behag, ikke indfriet forventning, høre vi også meget gerne fra dig. Din feedback er meget vigtig for os.
FORDI FESTEN IKKE KAN GØRES OM...
Det er dit ansvar, at gennemgå hele ordren også det i termokasserne. Du skriver under på, at hele ordren er gennemgået og komplet ved levering på festdagen.
VIGTIGT...
Al dialog med vores personale bør ske i en god og konstruktiv tone. Vi vil gøre alt hvad vi kan, for at hjælpe dig. Reklamationer over fejl og mangler, der modtages efter festdagen, vil blive håndteret efter gennemgang med køkkenchefen i den aktuelle afdeling. Vi bestræber os på, at behandlingstiden bliver så kort som det er fagligt muligt.