Indlæser...
Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål - Her finder du måske svar på dit spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Se svar på dine spørgsmål.

  1. Har i åbent alle årets dage?

  2. Hvor mange kuverter skal man bestille til ?

  3. Kan vi lave ændringer i en buffet eller menu

  4. Er der mad nok ? 

  5. Hvor tidligt skal jeg bestille ?

  6. Hvilken oplysninger skal I bruge fra mig ved bestilling?

  7. Er maden varm når den kommer?

 

Har i åbent alle årets dage? 

Ja! 

Men vores salgskontor er lukket den 24. december og den 1. januar.

Skal du planlægge en fest eller et gensyn med familien, kan du bestille mad ud af huset fra vores landsdækkende diner transportable hele året rundt.

Hvor mange kuverter skal man bestille til ?

Du bestiller 1 kuvert pr. person.

Du kan beregne 1 kuvert til to børn under seks år. Husk evt. ekstra kuverter forret og dessert til børnene.

Vi har et stort udvalg af buffet ud af huset, menu ud af huset og lette anretninger til alle former for fest.

Uanset hvor stort et arrangement, du skal planlægge, kan Kokkens Buffet være behjælpelig med mad ud af huset.

Vores buffet ud af huset og menu ud af huset leveres fra minimum 10 kuverter, og vores børnemenuer skal bestilles fra minimum 5 kuverter. 

Kan vi lave ændringer i en buffet eller menu

Du kan bytte 1 enkelt ret om i alle vores tilbudspakker mod en mindre merpris, og du kan sammensætte retter fra alle vores menu ud af huset og buffet ud af huset på kryds og tværs. Skriv gerne i kommentarfeltet ved bestilling hvilke ændringer, du ønsker, eller kontakt vores personale på tlf. 7230 2005.

Er der mad nok ?

Det kan siges kort: Ja!

Personalet hos Kokkens Buffet har mange års erfaring med beregning af mad til fest, så overlad det trygt til os.

Det er også bevidst, at vi beregner ekstra mængder til buffet ud af huset, da gæster også spiser med øjnene og ofte tager mere end de kan spise. Derfor anbefaler vi, at du bestiller det antal kuverter, der svarer til det antal gæster du har inviteret

– så leverer vi den mængde mad, der passer til din fest.

Er der mange "usædvanlig sultne" gæster, kan du altid supplere med ekstra tilbehør eller kød, få hjælp fra vores salgskontor tlf. 7230 2005. Husk også at tælle evt. serveringshjælp og musikere med.

Skal du bruge en menu ud af huset til tallerkenanretning, skal du være opmærksom på, at den type menu ikke egner sig til en buffet.

Du kan roligt vælge den type buffet ud af huset eller menu ud af huset, der skal passe til dit arrangement. Vi har lavet specielle tilbud på mad ud af huset til barnedåb, konfirmation og bryllup, som egner sig særligt godt til netop disse typer fester. 

Hvor tidligt skal jeg bestille?

Det er som regel bedst at bestille ca. to - tre uger før den dag, du skal bruge maden.

Kokkens Buffet tager også imod bestillinger med meget kort varsel.

Ring eller skriv til os – så finder vi sammen en løsning til dig.

Når du har bestilt, kan du frem til 8 dage før festen ændre i din madbestilling, du kan rette i kuvertantal og i din buffet eller menu ud af huset.

info@kokkensbuffet.dk - Tlf. 72302005

 

Hvilken oplysninger skal I bruge fra mig ved bestilling?

Information ved bestilling !

Vi skal bruge disse oplysninger fra dig. Er der mindre end en 5 dage til festen skal holdes, hjælper vi også gerne.

 

Dit kontakt tlf. / mobil nr. ?_________________

Din hjemme adresse eller faktura adresse ?________

Dato for festen/arrangementet ?__________

Spisetid ved festen?__________

Hvor skal maden leveres - Adresse hvor festen holdes ?_________

Mobilnummer (hvis festen ikke holdes hjemme) ?________

Hvor kan vi afhente servicen (f.eks Carport, skur eller lign.) _____

Hvilken Buffet har du valgt ?______

Afbestilling-Forsikring kr. 99,- (Info) JA / NEJ ______

Antal gæster incl. dig selv? _________

2 varer

Faldende orden
  1. buffet ud af huset
    Buffet fra 89,-
    0,00 DKK
  2. -13% mad til fødselsdag ud af huset
    Hurra Buffet 139,-
    Tilbudspris 139,00 DKK Normalpris 161,00 DKK
pr. side

Er maden varm når den kommer?

Som udgangspunkt Ja, alle de lune retter kommer i termokasser. Tjek med chauffør at alt er der ved ankomst. Se evt. den vejledning der medfølger på ordrebekræftelsen, så du ved hvad du skal gøre såfremt du ønsker at de lune retter skal holdes varme over længere tid eller inden servering.

 

OSB: Hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelsen indenfor 24 timer, så kig evt. i din spam-mappe / uønsket post

Leveringspriser

Landsdækkende Diner Transportable -

Mad ud af huset

Kontakt os

 

Kontakt kundeservice

på tlf: 72 30 20 05