

RING TLF. 7230 2005 - INFO@KOKKENSBUFFET.DK
KONTAKT KOKKENS BUFFET STRAKS - PÅ FESTDAGEN!
RING TLF. 7230 2005 - INFO@KOKKENSBUFFET.DK
Der er begrænset reklamationsret på fødevarer, da disse har en naturlig holdbarhed, og evt. reklamationer skal foregå på leveringsdagen pr. telefon eller email.
Mangler/fejl meddeles straks til Kokkens Buffet på tlf. 72302005 eller pr. Email til info@kokkensbuffet.dk.
Reklamation over fejl og mangler, bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen. Det er dit ansvar, at gennemgå hele ordren. Gennemgå altid med chaufføren, at du har fået det rigtige antal retter, skåle og fade. Undersøg om det stemmer overens med fakturaen – Husk du selv SKAL tjekke maden i termokasserne NÅR chaufføren er der.
Vores personale træffes ALTID på tlf. 72302005 indtil DU har MODTAGET din levering af MAD. Vi modtager besked fra chaufføren når han har leveret din mad.
Så forsøg ALTID at ringe på festdagen hvis der er noget. Vi hjælper også gerne med at løse evt. problemstillinger omkring håndtering af maden eller med gode råd.
Vi forbeholder os ret til at løse situationen og efterlevere evt. manglende varer eller håndtere fejl på leveringsdagen, så alt foregår som aftalt, så festen får det bedste udfald.
REKLAMATION EFTER FESTEN
Har du en reklamation på en varer, og henvender du dig først flere dage efter festen, kan du ikke nødvendigvis gøre dit krav gældende på en kontant refundering. (Se betingelser)